17.3.10

Nii need vanad asjad otsa saavad

Minu viimased postitused uste taastamise kohta tõid mulle meelde ühe kolme aasta taguse loo.

Jalutasime Tartus Supilinnas läbi Lepiku tänava ja nägime, et ühe maja juures oli suur prügikonteiner, milles olid vanad uksed.

Juhuslikult oli seal kõrval ka uste omanik, kes rääkis meile pikalt sellest, kuidas uute ostmine on tükkmaad odavam kui vanade taastamine.

Mina omalt poolt rääkisin talle, kuidas me tegime kunagi söögilaua sellisest uksest. Naine sai selle jutu peale päris pahaseks ja saatis meid minema.

Juba tookord oli mul neist ustest kahju. Ning kui ma oleks teadnud, et kolm aastat hiljem elan ma samal tänaval ja korteris, kus samuti on kõik originaaluksed ära visatud, oleks mul olnud veel rohkem kahju.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar