17.12.10

Tegin endale jõulukuuse vol 1

Kuna ma olin näinud, kuidas käitub mu laps, kui temaga samas ruumis on ehitud jõulupuu ning tean sedagi, et ka meie kass ei ole just oma liigi kõige nutikam esindaja, siis oli selge, et sel aastal me päris kuuske tuppa ei too.

Just seetõttu otsustasingi ise kuuseteo ette võtta. Ühes tavalises kodus leidub ikka kleeplint, käärid, jõuluehteid ning mõni enam kui meetrikõrgune veel pakendis lõuend. Nii ka minul.

Nendest kodustest vahenditest kleepisingi kokku meie selleaastase jõulukuuse. Lihtsalt kinnitasin ehtekee paari teibiga lõuendi külge. Valmis kuuse panin kapi otsa, nii et laps seda kätte ei saaks ja kõik on hästi.

Pildil paistev ümmargune kera on meie laelambi vari, mis lõuendit katva kile pealt peegeldab.

Kuna mul oli üks lõuend veel ja ehteid ka, siis mõtlesin, et teen kaks pilti. Kuna päkapikumüts mu joonistusoskuste sisse ei mahu, siis tuli sellest selline veidi modernsem teos.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar