24.6.12

Sahver sai valmis!

Mäletan hästi seda hetke, kui ma gümnaasiumipõlves mõtlesin, et mina olen meie suguvõsas esimene põlvkond, kes enam hoidiseid ei tee. Polnud ei oskusi ega ka soovi midagi vaaritada. Läksid mõned aastad ja pärast lapse sündi käis äkki peas prõks ning avastasin end raamatupoes hoidiseraamatuid valimas ning klassiõdedega arutamas, missugune auruti kõige parem on.

Eelmisel suvel tegime pea kakssada purki mahlu, moose ja salateid ning loomulikult tekkis küsimus, et kus seda kõike hoiustada? Õnneks oli meil koridoris üks täiesti mõttetu tühi nurk, mis sobis sahvriks nagu valatult. Ainult uks oli vale koha peal, kuid mis see siis pole üks välisuks teise kohta tõsta.

 


 
Sahvri ehitamine pole keeruline, nii et ega ma midagi liiga tarka siia kirjutada ei oska. Ventilatsiooniavad on otse külma väliskoridori, nii et see peaks sahvri jaheda hoidma. Praegu sai paika esimesed viis riiulit, kuid kuna lagi on kõrgel, siis mahub teist samapalju veel.

Kui ma olin suure hunniku asju alates moosidest ning lõpetades tolmuimejaga sahvrisse ära pannud, siis jäi mul vaid üks küsimus - kuidas me enne ilma sahvrita hakkama saime?


PS: Kui keegi tahaks keeratavate kaantega purke, siis andke kommentaaridesse märku. Olen nõus sadakond purki hea meelega ära andma, sest meil on neid aegade jooksul päris palju siia kogunenud (pildilt paistab vaid jäämäe veepealne osa).

1 kommentaar:

  1. Taaskord väga ilus ja vajalik töö teil tehtud :) ! Ma igakord imetlen, et kuidas te küll suudate? Supertublid olete :) !!!! Au ja kiitus teile!

    VastaKustuta