11.3.12

Tere taas!

Nii, esmalt pean endale terve hunniku tuhka pähe raputama ning vabandama ette ja taha, et kuna on olnud nii kohutavalt kiire, siis pole ma siia blogisse üldse kirjutama jõudnud. Püüan ennast siis nüüd jõudu mööda parandada.

Me pole siiski niisama lasknud ajal mööda voolata, vaid oleme vahepeal valmis saanud sauna! Oi, see meeldib mulle väga ja kibelen juba sellest kirjutama. Samas olen ma sügisel suure suuga välja lubanud rea pulmadega seotud lugusid. Nüüd ongi see koht, kus pulmalugudehuvilised peaks käed puusa ajama ja ütlema, et kui juba lubatud sai, siis olgu lood ka olla. Või kui erilist huvi ei ole, siis lähen taas remonditeemade peale tagasi.

11 kommentaari:

  1. No mina ootan igatahes suure huviga mõlemaid, nii pulmalugusid kui ka uuest saunast!

    VastaKustuta
  2. Mina küll loeks pulmadest ka :)

    VastaKustuta
  3. Ma tänintan ka käed puusas, et olgu olla nii pulmad, kui remont!

    VastaKustuta
  4. :) just just. Ikka mõlemat ja palju.

    VastaKustuta
  5. Tere preili mõttelugeja! Sattusin täna üle tüki aja pulmapiltide kataloogile ja siis just mõtlesin, et pulmaeri jäi kuidagi poolikuks ju. Nii et olgu olla ja mõlemad, ja! Millal sauna kutsutakse?

    VastaKustuta
  6. Vabandust, loomulikult on tegemist PROUA mõttelugejaga!

    VastaKustuta
  7. Kuna näib, et lugudehuvilisi on ja mitte vähe, siis ega mul ei jäägi muud üle, kui asuda oma lubadusi täitma.

    Nirule niipalju, et seoses meie suurepärase sauna valmimisega on meil nüüd huviliste tihe graafik aasta lõpuni täidetud, aga headele sõpradele mõne aja ikka kuskile vahele pigistab. Nii et antagu aga teada, millal soovi on. Soovitavalt siis õhtul pärast kaheksat.

    VastaKustuta
  8. Ootan pilte ja lugusid..ja veel pilte ja ..pilte. Remonti ja pulma.

    VastaKustuta
  9. No kesse ikka päeval saunas käib, nii et peale kaheksat on bueno. Püüan siis leida mõne ebatraditsioonilise saunapäeva (nt esmaspäev :) ja annan teada kui Tartumail.

    VastaKustuta